Wellness Hotel Patince

Problém

Wellness Hotel Patince a jeho termální léčivý pramen je jednou z nejoblíbenějších lokalit k relaxaci v celém Nitranském kraji na Slovensku. Přestože je hotel maximálně moderní pokud jde o zákazníky, staré postupy se stále zachovávaly při rezervacích hotelových pokojů a většina práce probíhala ručně. Potřeba změny byla stále palčivější, a vedení hotelu se rozhodlo, že je na čase zkrotit systém rezervací.

b1r

Výzva

Už při prvním pohledu na problémy klienta bylo řešení nad slunce jasnější. Existovala pouze jediná věc, která by osvobodila recepční a personál hotelu od zbytečné „byrokracie“ a ušetřila hromadu času: automatizace systému rezervací.

Zpočátku přímočarý úkol však nabírala komplexnosti doslova každou hodinu, kterou jsme strávili na společných konzultacích. Rezervační systém musel zvládnout vše, co jeho lidský předchůdce: rezervovat pokoje, komunikovat s klienty, ale také nabízet akciové a sezónní balíčky v různých kombinacích, které jsou mezi návštěvníky velmi oblíbené.

Proto jsme se pustili do práce od základu, a navrhli komplexní řešení, které pokrylo celý proces objednávky.

Řešení

  • 1. Nový systém se dnes potenciálních zákazníků ujímá od prvního momentu. Na začátku nabízí nejnovější baličky služeb a sezónní akce novým zákazníkům na webu. Automaticky během celého roku aktualizuje nabídku, přičemž zvládne i speciální nabídky, jako jsou „first minute“, „last minute“ slevy.
  • 2.Usnadnil se i proces přípravy speciálních cenových nabídek na míru. Díky šabloně, kterou systém automaticky generuje, se čas vystavení cenové nabídky výrazně zkrátil. Budoucím návštěvníkům následně systém rezervuje pokoje podle jejich požadavků. Pokud je zvolený pokoj již rezervován, automaticky nabídne jiné pokoje podobných parametrů, díky čemuž se zvýšil počet online rezervací až o 500%.
  • 3.Automatické zpracování zálohových plateb je posledním krůčkem na cestě od návštěvníka k zákazníkovi. Celý proces od první návštěvy až po zaplacení – a to včetně automatizované emailové komunikace s klienty – je propojen, jednoduchý a mimořádně efektivní.
> <
b1r
b1r

20

b1r

Snížení odchodu zákazníků před ukončením rezervace.

b1r

500

b1r

Zvýšení počtu online rezervací

Výsledky

  • úspora času zaměstnanců a zvýšení efektivity práce
  • výrazné zvýšení počtu online rezervací
  • vylepšený cashflow hotelu díky automatizovaným zálohovým platbám
  • unifikovaná komunikace s jasnou „esencí značky“
  • snížení odchodu zákazníků před ukončením rezervace
  • jasné a jednoduché UX a UI rezervačního systému – jak pro klienty, tak i pro zaměstnance

S firmou Codebusters spolupracujeme niekoľko rokov. Sme radi, že spoločne sa nám podarilo vyriešiť problematiku online rezervácií, aby naši klienti pociťovali maximálny komfort. Berieme ich ako súčasť nášho tímu a flexibilne reagujú na potreby a zapracovanie pripomienok. V rámci webového rezervačného procesu a jeho nastavenia odviedli kus kvalitnej práce a už teraz spoločne pracujeme na ďalších zlepšeniach v online rezerváciách.

Martin Slivka

Marketingový ředitel